پيشگيري بلاگ

پیشگیری بلاگ

مرجع مطالب و راه های پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


نجوم | آپلود
کبوتران زمینی | گالری عکس
بازی آنلاین | قیمت طلا
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )
اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل

[RB:Blog_And_Post_Title]

١-پیاز تأثیر آنتی اکسیدانی دارد و در مقابله با سلول های سرطانی کبد موثر است.

٢-اسیدفولیک برای عملکرد مغز و سلامت روحی لازم است. نصف لیوان پیاز سبز 9 درصد نیاز روزانه به این ویتامین را تأمین می کند.

٣-پیاز همانند سیب و توت ها منبع خوب کرستین است که خواص آنتی اکسیدانی دارد. کرستین باعث کاهش فشار خون بالا می شود.

٤-پیاز بسیار کم کالری است.

٥-پیاز همچنین منبع خوب فیبرها است. یک عدد پیاز متوسط 1.9 گرم فیبر وارد بدن می کند.
٦-هر 100 گرم پیاز حدود 12 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تأمین می کند.

٧-پیاز منبع خوب سلنیوم است. این ماده خواص ضدسرطانی قوی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۳

اسیدهای چرب امگا۳ موجود در انجیر از پوست حفاظت می کنند با علائم پیری مقابله می کنند.

انجیر منبع عالی فیبر رژیمی بوده که به هضم غذا و کنترل وزن کمک می کند. میزان فیبر بالای این میوه، آب را جذب می کند.این میوه بهترین گزینه برای درمان یبوست است. همچنین وجود آنزیم موسوم به فیسین در انجیر قادر به متابولیز پروتئین به اسیدآمینه است که می تواند منجر به کاهش وزن شود.
عنصر فعال موجود در عصاره آب این میوه، است که دارای قابلیت های مقابله با سرطان است.انجیر منبع خوب ترکیبات بیواکتیو نظیر فنولیک، کومارین و اسیدهای چرب است که می تواند در درمان سرطان های پوست بجز ملانوم موثر باشد. بعلاوه، انجیر حاوی کومارین است که برای سرطان های پوست و پروستات مورد استفاده قرار می گیرد.

انجیر منبع غنی پتاسیم است پتاسیم می تواند تاثیرات منفی ناشی از نمک بر روی فشارخون را کنترل کند. بسیاری از افراد به قدرکافی میوه و سبزیجات مصرف نمی کنند اما میزان بالای سدیم در قالب نمک استفاده می کنند که می تواند منجر به کمبود پتاسیم شده و احتمالا بروز فشارخون بالا را به همراه دارد.
مصرف نمک موجب افزایش میزان سدیم خون شده و در نتیجه توانایی کلیه ها در دفع آب کاهش می یابد. این آب اضافی در بدن موجب افزایش فشارخون می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۳

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۰

آب دمای بدن را تنظیم می کند.
مواد زائد بدن را حذف می کند.
از تمام اعضای حیاتی بدن محافظت می کند.

بهترین زمان برای نوشیدن آب:

١-نوشیدن دو لیوان آب با دمای ولرم به محض برخاستن از خواب این کار به تنظیم دمای بدن و بهبود عملکرد اندام ها کمک می کند و غلظت خون را متعادل می کند.

٢-نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا به گوارش مواد غذایی کمک می کند.

٣-هنگام گرسنگی

٤-آبرسانی به بدن و مغز سبب افزایش کارایی مغز شده و می تواند در بهبود عملکرد مغز موثر باشد.

٥-قبل از ورزش

٦-پس از ورزش به دلیل تعرق نوشیدن آب ضروری است.

٧-زمانی که در معرض انواع میکروبها قرار دارید.
٨-نوشیدن آب، میوه و انواع مایعات هنگام ابتلا به انواع بیماری ها ضروری است.

٩-یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه با خستگی، نوشیدن آب است.

١٠-کم آبی بدن یکی از مهمترین دلایل بروز سردرد است.

١١-نوشیدن یک لیوان آب قبل از خواب احتمال حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد.
١٢-نوشیدن آب قبل از استحمام از افزایش فشار خون جلوگیری می کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۹